FIREMNÍ IDENTITA

Firemní design je podstatou vizuální identity firmy. Na jeho základě můžeme firmu identifikovat a odlišit ji od ostatních firem. Pro pojem „design“ se často používá i označení jednotný vizuální styl tj. graficky zpracovaná vizuální tvář firmy: v první řadě název firmy a způsob jeho prezentace, logo a logotyp, dále firemní barvy, letáčky, vizitky, potisky textilií či automobilů a jiné propagační tiskoviny, také webové stránky, značku pro zviditelnění a odlišení produktu nebo grafiku obalů atd. Pro vaší firmu nabízíme profesionální správu na sociálních sítích + profesionální grafiku, která zaujme pro Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube, Twitter a další sociální platformy. Pomůžeme vám i se správou reklam PPC, kdy optimalizujeme cenu nákladů na reklamu pro maximální dosah a výsledek.

Výsledkem je grafický manuál, který obsahuje souhrn grafických pravidel.


home_interactive_offer_list_1

IMAGE FIRMY

Image je představa, kterou si vytvořila veřejnost o nějaké osobě, podniku nebo instituci. A to nikoliv jako dokreslený obraz, ale spíš jako mozaiku z pochycených, zlomkových, do sebe vzájemně velnutých detailů.”

home_interactive_offer_list_2

FIREMNÍ IDENTITA GOOPAN

Chcete kontaktovat našeho zákazníka a zjistit jeho zkušenost s námi?
Kontaktovat firmu
home_interactive_offer_list_2

FIREMNÍ IDENTITA PROART

Chcete kontaktovat našeho zákazníka a zjistit jeho zkušenost s námi?
Kontaktovat firmu

home_interactive_offer_list_3

CENÍK SLUŽEB

Cena se dělí na jednorázové poplatky za jednotlivé služby, nebo paušální částkou za správu celkové identity firmy. Cenovou nabídku zhotovíme přímo na míru každého klienta.
Kontakt
Call Now ButtonZavolejte nám!